Thursday, May 12, 2016

Coretan Hari Ibu...Untuk Ibu...Dari Aisyah...

Kalau dulu...Haziqpun pernah menulis sesuatu/ucap selamat sempena Hari Ibu, kini Aisyah juga telah menulis ucap selamat hari ibu kepada ibunya. Sebenarnya, tiap tiap hari adalah hari untuk ibu dan ayahnya...ialah, siapa lagi yang ada dalam rumah tu kan?! Cuma bersempena sambutan hari ibu, mungkin Aisyah meluahkan rasa kasih dan sayang pada ibunya dengan cara yang berbeza dari biasa.

Satu usaha yang kecil jika di lihat dari pandangan orang lain, tapi ia adalah sesuatu yang amat bermakna dan bernilai buat ibunya. Seorang ibu tak perlu dan tak berkehendakkan sesuatu yang mahal, tetapi ingatan yang tulus lahir dari kasih sayang seorang anak sudah cukup untuk membahagiakan seorang ibu.

Apa yang Aisyah tulis...?! Haaa...sesuatu yang nampak simple.....tapi sebenarnya sangat interesting. Sesungguhnya keluarga adalah anugerah yang teramat indah untuk kita semua....

Tunjukkanlah kasih sayang kepada Ayah & Ibu yang sentiasa berada dekat di dalam hati kita semua. Semoga Aisyah & Haziq membesar dengan kasih sayang yang sentiasa subur dalam hati mereka.

Selamat Hari Ibu Untuk Semua Ibu-Ibu...


 



No comments: