Sunday, October 4, 2015

Haziq di rumah Mak Longnya



Ok, kali ini kita tengok pula keletah Haziq di rumah Mak Longnya. Kalau tengok betul-betul video ini, pada minit yang pertama tu nampak macam Haziq terpinga-pinga bila 'ditolak'. Kesian sungguh muka dia. Mungkin dalam fikiran dia, "kenapalah aku ditolak? Apakah salah aku?"

Sebenarnya dia ingat masa tu sedang ambil gambar dia. Seperti biasa, bila kamera di ajukan kepadanya, dia ingat pasti snap gambar dia. Tu sebab dia nak tengok.

Video sepanjang 3 minit 11 saat ini memaparkan Haziq menyanyikan lagi Pencinta Wanita. Tapi takat tu je lah dia menyanyi. Dia juga ada baca doa. Tapi doa yang tak penuh. Mungkin sebab dia sedang khusyuk tengok vcd Kung Fu Panda yang dibuka oleh sepupunya. Sebab itu dia tak concentrate.

Lemas bila asyik di suruh buat sesuatu...mungkin sebab bosan, kedengaran dia cakap "Dah..ukup" yang bermakna...sudah lah tu. Cukup-cukuplah suruh dia buat benda-benda yang dia dah tak mahu. Diapun letih nak melayan. Tension gak jadi budak-budak ni. Mungkin itulah yang dia fikir kot?. Wallahualam. Hehehehe.

Kedengaran juga dia menyanyikan lagu Ba Ba Black Sheep dan dia ucap Muahhh serta ayat I Miss U , I Love U

Selamat menjamu mata and telinga....


(Update via Fotopages - Selasa 22.07.08)

No comments: