Tuesday, January 5, 2016

Haziq Meraikan Graduan

Haaa...bukan apapun, sebenarnya, baru-baru ini, tadika tempat haziq belajar telah mengadakan majlis graduasi untuk pelajar-pelajarnya yang akan beralih ke sekolah rendah di sebuah hotel. Haziq dan kawan-kawannya telah dipilih untuk mengadakan persembahan nyanyian. Lagi yang dinyanyikan ialah Jong Jong Inai.

Entahm macamanalah dia menjerit dalam ramai-ramai tu. Agaknya suara dia paling lantang. Tapi yang kesiannya, si haziq ni nak pakai jubah graduasi. Mana boleh, kena tunggu lagi 2 tahun barulah dia dapat pakai. Sabar ye haziq...tak lama lagi tu.

Sekarang ni, kalau berwebcam...ibunya tak dapat nak onkan cam. Sebabnya macam2 aksi dia akan buat kalau dia nampak muka neneknya, maklongnya dan sepupunya yang lain. Kalau dia dah mula bising...alamatnya si Aisyah akan terjagalah dari tidurnya.

Minggu depan haziq dan keluarga akan menyambut Hari Raya Haji Di Melaka. Kebetulan sepupunya akan mengadakan majlis aqiqah pada 29.11.2009 nanti. Maka riuh rendahlah nanti dia bermain Play Station 2 dengan sepupunya nanti. He he he... 


Update via Fotopages - Selasa 21.11.2009



No comments: