Friday, February 5, 2016

Cuti Cuti Malaysia

Pada 22/5 hingga 29/5, haziq dan keluaerganya telah bercuti panjang. Selain pulang ke kampung ibunya di Melaka, Haziq juga telah bercuti ke Shah Alam, Kuala Lumpur dan Genting Highlands.
Ramai juga kaum keluarga haziq yang lain turut serta....Percutian yang menyeronokkan.

Haziq sekarang semakin memahami apa itu marah. Kalau dulu, dia tidak berapa peka dengan nada marah, sekarang dia terlebih peka pula. Pandai pula ambil hati dan merajuk. He he he....

Yang bestnya, kalau dia merajuk, dia nak orang tahu yang dia merajuk. Dia mulalah menyendiri dekat tempat yang orang boleh nampak. Kirakan suruh pujuk baliklah tu. Tapi rajuknya tak lamapun. Dia pun pandai ambil hati.

Berbalik semula pasal percutian, memang dialah orang yang paling seronok. Mula-mula sekali pada 23/5 pagi, semuanya bergerak ke Shah Alam dulu di rumah sepupu haziq.

Petangnya lepas makan tengahari, semuanya ke Berjaya times Square. Sebelum ke Genting kena cuba dulu indoor games kat Berjaya nie. Haziq memang teruja. Bukan dia aja...Ibu dan ayahnya juga teruja untuk mencuba semua permainan.....Berjaya Times Square berjaya ditakluk oleh haziq....

Jon tengok posenya di Berjaya Times Square... 

(Update via Fotopages - Ahad 30.05.10)


No comments: