Wednesday, February 10, 2016

Family Day 2011

Pada 22.10.2011 keluarga besar haziq telah mengadakan Family Day 2011 di Waterworld A Famosa Melaka. Malamnya pula diadakan majlis makan malam dengan tema Ntuk Kiter2 Ajer - Sehari Bersama Seabad Terasa.

Kumpulan Haziq iaitu Oren telah berjaya mengungguli acara sukaneka kanak-kanak. Oren berjaya mengalahkan Merah Jambu. Ada 5 acara yang dimainkan. Tahniah kumpulan oren.

Lepas sukaneka, apa lagi, Haziq dan adiknya Aishah lencun lah bermain air. Memang 'hantu' air mereka berdua. Semua permainan di situ hendak dicubanya. Tidak ada rasa 'takut' pada ketinggian si haziq ni. Apapun, janji dia enjoy dan happy.

Malamnya pula ada acara permainan ringan sambil makan malam. untuk Musical Chair yang dimainkan 12 kanak-kanak, Haziq berjaya menjadi juara. Bila ditanya apa rahsianya dapat rebut kerusi, dia kata ' Alaa..kat sekolah dah main dah". Hehehehe...

Apapun tujuan utama Family day ini adalah untuk mengeratkan silaturrahim sesama keluarga dan fokus utama ialah pada generasi kecil supaya dia kenal sepupu sepapat mereka dan tidak kekok berinteraksi bila dewasa nanti. yang penting dia org kenal susur galur mereka. InsyaAllah.

Jom layan pic terbaru haziq pada Family Day 2011.

(Update via Fotopages - Isnin 24.10.2011)




 

No comments: