Friday, February 5, 2016

Haziq & Aishah

Diam tak diam, 16.7.2010 ni genaplah setahun usia Aishah...adik si Haziq. Bermakna dah setahun jugalah haziq ada rakan sepermainan.

Memanglah si Aishah belum tahu apa lagi, tapi at least si Haziq dapatlah juga tolong 'jaga' adiknya walaupun kadang-kadang macam tak jaga. Hehehehe.....

Walaupun macam tu, bila perhatian lebih diberikan kepada Aishah oleh ayah dan ibunya, kita boleh nampak rasa cemburu dekat wajah si Haziq. Cemburu dia tidak keterlaluan cuma dia akan cuba mengalih perhatian orang untuk beri tumpuan kepada dia pulak.

Haa, time ini macam macam perangai dan pertanyaan lah diajukan. benda-benda macam ini biasalah....normal selagi tidak keterlaluan dan proses pembelajaran dan penerimaan sentiasa akan dipelajari dari sehari ke sehari dan Haziq akan faham juga. Mungkin nanti dia pula yang akan lebih menyayangi adiknya dan bersikap protective. Selagi tidak memudaratkan, biarlah proses semulajadi itu dilaluinya dengan sendiri.

Inilah pic terbaru Haziq dan adiknya si Aishah.....comelnyaaa....

Happy Birthday Aishah....

*** 16.7.2010 ini juga genaplah 12 tahun pemergian Allahyarham atok Haziq ke Rahmatullah...Al-Fatihah. Kalaulah dia ada lagi, tentu dia akan seronok melihat keletah kesemua cucunya..... *** 

(Update via Fotopages - Sabtu 10.07.10)


No comments: